Friday, April 27, 2007

بحبكم


يارفيدة النما طبتي مسلكا

نبرة أمل تنادي من اشتكا

نسمة هو تجفف دمع من بكا

اسمك به تصغير خبيث لا عذر له الا التأنيث

فالقدر عندي يعلو كلما سمعتي صمت المستغيث

عاصفة تغير على الاكتئاب فيذوب وينحني بكل انسياب

ويخضع لدنيا شكلتيها بلا عذاب

عاصفة نهايتها رخاء بالمطر

يخضر به فكر المخاطب ويزدهر

لست رافدة فقط بل انته مصدر



دي حاجة اخويا بعتهالي في عيد ميلادي

مش عرفه أقوله ايه





بس أنا مستكنيسه علي الأخر

لأنك حد بحترم كلامه جدا

يعني والله عشان منك مختلفه

لانك حد متزن في الحكم مش متسرع



بس الكلام لا يخلو من المبالغة الرقيقة طبعا



شكرا ياشيريو



افتكاسه جعلتني محتاسه

اقلك انا اد ايه فرحت بيها



انت تاني واحد علي فكرة تكتب فيا شعر

متفتكرش ليك السبق

سبقك الواد ابيه العيالي

كان مطلعها أقول لعمي وأقول لخالي



انا مش ممكنه والله أما انا حتت أخت

اخر الكلام
ربنا يخليني ليكوا يا أولادي

ودايما اكون حواليكوا

وأطلع عنيكوا

بحبكم
بقلب لن يقسو عليكم ابدا


8 comments:

ثورة said...

أنا الأولىىىىىىىىىىىىى
هيييييييييييييييييييييييييييييييه
سكايار مش موجود
هييييييييييييييييييييييييه

حلوه يا رب يخليني ليكو واطلع عنيكو دي
ما يقدر ع القدرة الا اللى خلقها

بطلع لسااااااااااني

شيرو ده واد فنان
العب كمان وكمااااااااان
قسم وجيب ف اجوااااااااااااان

كل سنة وانتى طيب ومبثووووووط يا رورووووو
ممموه

الخيط الرفيع said...

يا دي النور علي البنور

ايوة طبعا فنان

دي اول سنه تمر علي معرفتي بيكي صح

كل عام وانا جمبك وحواليكي يادودي ومنورة حياتك
ياريتك عرفتيني من زمان

كنت هكون مبسوطه بيكي خالص
ياااااااااااااااااي
يوووووووووووووبقي

WhItE HeArT said...

ياعيني يارفيده تصورتي انيي مردتش على البوست ده انا رديت عليه من قبل ماانتي تقريه او تكتبيه او تسمعيه اساساً ورأيي قلته لشريف انه واد مبدع وانا من هنا وبأعلى صورتي "متخافيش مش هخطب" بقول ان شريف لو كتب هيبأه حاجة جامده قوي لإن اختياره للكلمات برضه جامد قوي قوي وعموما كل سنة وانتي طيبة يارفيده

kingmody said...

ربنا يخليكم لبعض يارب
بس متطلعيش عنيهم حرام :)
اما الي كاتبو شريف فلا تعليق محمد قال الي عاوز اقولو :)

كائن نورانى said...

جمييييييييييييل اوى

والكلام كله توووحفه

بس بلاش تطلعى عنيه

كفايه اللى انتى عملاه فينا

سلاموتو

الخيط الرفيع said...

عمله فيكي ايه بقي يا نورانيه
عمله فيكي كل خير
وان كنتي ناسيه افكرك

the only thing better than love is freedom said...

bera7a 3ala el norania ya rafaillo

Unknown said...

شركة تنظيف فلل بالاحساء
شركة تنظيف خزانات بالاحساء